En dag så händer det.

Hejhop.
Idag har varit en sån där dag som bara började väldigt illa men slutade kanonens. Ville bara ligga kvar i sängen men skolan väntade, när jag väl kom iväg så blev allt mycket bättre. Fixa testklippet (kolla lite längre ner) så framöver hoppas jag på lite fler videoklipp från min sida *WOHO!*. Har pluggat sen jag kom hem så nu är det bara och drömma om allt så det sitter som sten i huvudet, ska knäcka provet på Fredag. Illa nog att ett till prov dök upp nu...! Jag känner att jag inte riktigt är med på banan efter San Sebastian men vafän, får ta den tid det tar. Gör allt jag kan nu juh. Kom ut på en joggingtur mellan plugget också, det var underbart! En paus i plugget är inte fel ibland.
Men nu blir det lite sömn för min del. GÖSÖMN gött folk
XIEXIE
2010-09-28 @ 23:04:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0