Företags förberedelse.

Hejhop bloggen.
Känndes så positivt idag i skolan idag, mycket gjort på lite tid så nu har jag inte så mycket att göra här hemma mer än att ta tag i lite tvätt/disk och städa lite.
Så här mycket intresse har vi för lektionerna, för dessa två brudar iaf. hihi
hela gänget och jag jobbade superbra med företaget idag och vi fick tyg köpt efter skolan. Förstår att ni inte kan förstå företags ideen än men det kommer så fort vi är igång med försäljningen, det är mycket och fixa med såhär innan. Vad tygs om tygtyperna vi valt? Personligen älskar jag zebra tyget!
Nu blir det fix hemma för mig.
Hare bra
2010-10-13 @ 17:52:56 SATISFASHIONUF Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0