Det är ju bra!

Tjenixen!
Idag har det varit en kanondag företaget är registrerat och klart och nu vill ni juh köpa våran produkt såklar. Men bara för starten är gjort så är det mycket kvar att göra innan det är dags att börja sälja våran ide, men jag vet att ni kommer hålla öronen öppna för denna ide.
Provet känns helt okey men känslan kan juh inte säga resultatet, som jag brukar säga.
Design lektion var lärorik, kan faktiskt se mig använda kunskaperna som jag nu sa på lektion " nu ska jag hem och tillbringa tid framför symaskin ett tag." Jag menade såklart denna symaskin med photoshop, chatt och bloggen men tror läraren trodde något annorlunda.
Fick precis nyheten av Ehlin.. läskigt!
Misstänkta våldtäksman gripen i Örebro
2010-10-12 @ 20:22:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! :) Vad ska du göra i helgen då? :)

2010-10-12 @ 20:52:36
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0