Känner du igen dig?

Skolan har gått som planerat men kommer hem och önska att du satt kvar på skolbänken.

Ni vet känslan när man kommer in från dörren när man kommer hem från skolan med hungrig mage och ramlar in med ena handen full av reklam och andra håller i nycklarna, men man funderar på hur man ska få av sig skorna. Men när man har löst de problemet uppstår nya som att du måste tänka för att komma förbi reklamhögarna som sprider sig över hela hallgolvet, du får knappt upp dörren till rummet för all smutstvätt bakom den.
När du ska sätta igång med maten så är disken i diskmaskin klar men tallrikarna trängs på varje centimeter på diskbänken.
Jag har verkligen tagit pause från allt här hemma det kändes idag men drog ut dammsugaren, tvättkorgen och satte igång diskmaskin. Nu har jag gått igenom både reklam, räkningar och skolböckerna. Ett packet ska hämtas ut i morgon, vad kan det vara? Men riktigt skönt att få det hemmet gjort.
Nu blir det iaf TV-titt för mig. Kan fortfarande inte förstå det är en vecka kvar sen har jag syrran hemma hos mig och jag har bott i huset i 1/1,2 år här hemma då.

Paradise hotel

TID:
19:30 - 20:00


Top model 14

TID:
20:00 - 21:00


TVDAGS!

xiexie
2010-10-25 @ 19:32:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0