Nintendo WII

Inte blev det någon promenad för min del, regn regn regn. varför blir jag så tråkig när det regnar?
Men istället gick jag upp och har spelat WiiSports hela morgonen och upptäckte nu att klockan slog ett.
Nu blir det att packa väskan och sedan drar jag och syrran till friskis&svettis förhoppningsvis, annars drar jag in med bussen. detta får bli min träning för idag.
Måste ju handla lite gött till tjejerna ikväll eftersom det ska sova här. STOCKHOLM imorgon!
2010-11-03 @ 13:11:33 WORKOUT Permalink


Kommentarer
Postat av: Soso

aahvist ser det ut så:P haha men naae det är inte plast:) har skrivit info om den nu. sööt du va :)

2010-11-03 @ 13:42:48
URL: http://goldiiee.blogg.se/
Postat av: Soso

Hejjsan.. vill du vara med i sveriges snyggaste/hetaste/skönaste blogg? du och din blogg kommer alltid finnas med så länge min slide finns. det ger dej mer uppmärksamhet och trafik till din blogg, är du intresserad så kolla in mina kategorier ang snyggast blogg.

pussar / Soso♥

2010-11-03 @ 22:48:54
URL: http://goldiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0