KLAR PACKAD!

Nu har jag fyllt varje litet område på resväskan. Ska krypa ner i sängen efter en kopp te framför TV med syrran, kommer inte se henne på tre veckor om inte mer eftersom hon åker tillbaka till Norge för att hämta hem lite mer saker. Pappi kommer juh vara hemma då när jag är tillbaka, wihi! då kanske man får ta det där körkortet någon gång!

Jeje, bjuder på söta Ehlin från hippie utgången visst är hon go när ho sjunger för sig själv, hihi!
kommer sakna dig tjejen, kommer även sakna alla mina andra småtjejer men är snart tillbaka.
2010-11-07 @ 23:02:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ehlin

hahahha jag dör! undra hur full jag var där. kommer inte ens ihåg det!

2010-11-08 @ 00:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0