bilder från onsdag

*njut*


handlar


promenad hem till mig


are you ready?


kollar kylen


jag hitta min, susanna letar fortfarande och Louise ställer in *hihi*


jag är redo, jag är redo som svampbob skulle säga


fyfän lappen är kvar


Ehlin: jag är redo .. Susanna: jag ser nog ascool ut nu.


Louise: undra vilka regler vi ska ha för kortspelet. Susanna: jag fattar ingenting. Ehlin: jag vill vara med och bestämma.


Louise: Åh, kamera. Smile!


Louise: Emmas klänning var fin. Susanna: vad segt det går att bli påverkad. Emma: mycket intressant!


Louise: Klänning,klänning,klänning. Susanna: vem fän drack upp min cider! .. Emma: Lalala ...


Louise: jag ser en myra här i? Susanna: neh, nu jäklar! ingen ska dricka upp min cider förutom jag!


Susanna: shot.


Susanna: Absolut vodka är bra saker.


Susanna: mumsi.


Susanna: Nu ska du få se Emma .. kan också ta andras saker. MASKARAN ÄR MIN! Emma: dont care!


Emma: happy. susanna: nu är det kvitt!


Emma: Susanna tittar! Louise: neh det gör hon inte men du missar. Emma: ne, inte så mycket ...


happy face


Du ser busig ut! hur många shotar ?


Susanna: såhär många. Emma: aha, 12.


ehlin: åhnej emma inte så många.


solstrålarna!


Påslek skapad av susanna.


dans


Twister!


Ehlin är igång...


Twister!


Twister ..


TWISTER!



/xiexie.blogg.se/images/2010/p5130057_88535516.jpg" alt="" />


















segern är min!










j*vla tejp


mer att dricka!










hemfärd på gång för Louise










med en liten stund skit snack blev det ..


gönatt pussar


sömnen tillbringades med en Ehlin sovande i min säng, Susanna på en madrass på golvet i tv rummet och jag över henne på soffan.

tack för en skön Onsdag tjejer.

Idag var det Kumla marken som jag inte ens hade ork att gå på .. men ett varv blev det men mest plugg och sy på klänningen *nu börjar det bli dags för balen!*

nu blir det sömn iaf.

gönatt
2010-05-15 @ 00:23:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0