5 Maj 2010

Godmorgon bloggen.
Idag flyger pappa från arlanda ner till Liberia igen.. känns riktigt trist just nu men kommer bli piggare snart tror jag eftersom det blir fina grillkvällar med vännerna .. eller vad säger ni susanna/ehlin?.. *hihi, måste tänka lite positivt i allt de jobbiga* Är dessutom väldigt utslagen idag efter en dålig sömn så bjuder inte på en bild på mig utan ni får nöja er med en bild på twiggys vackra ögon som jag precis sitter och skriver om på historian *inte om hennes ögon utan hennes modellkarriär*.
Nu kom Susanna till skolan så då kommer nog mitt humör bli lite bättre *vart är du Ehlin?*
hare gött
2010-05-05 @ 10:02:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ehlin

vi ska grilla varenda kväll!!!!(jag är hemma,mådde inge bra men kommer imorrn)

2010-05-05 @ 13:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0