27 Maj 2010

Hejhop eller kanske godmorgon för vissa 12 sovare.

Aja, jag sitter i skolan och jobbar väldigt hårt på min graf lektion. hela dagen ska jag sitta och fixa bilder osv på denna dator.. är fortfarande assur för betygssättningarna eftersom varje betyg jag har fått hittills har varit för ... j*vliga. bara för man ligger och väger mellan två val .. men kanske ska man vara nöjd att man ligger långt över IG hållet. men riktigt orättvist att man får samma betyg som något annan som inte har gjort lika mycket för att nå upp dit.. jeje, orkar inte bry mig längre .. säger bara jAvla lärare som går efter person val och inte efter betygskraven !!!
eller vad säger folket?
Nu är pausen slut..
hare
2010-05-27 @ 11:42:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

F

FI

FIN

FIN B

FIN BL

FIN BLO

FIN BLOG

FIN BLOGG

FIN BLOGG D

FIN BLOGG DE

FIN BLOGG DES

FIN BLOGG DESI

FIN BLOGG DESIG

FIN BLOGG DESIGN

FIN BLOGG DESIG

FIN BLOGG DESI

FIN BLOGG DES

FIN BLOGG DE

FIN BLOGG D

FIN BLOGG

FIN BLOG

FIN BLO

FIN BL

FIN B

FIN

FI

F

2010-05-27 @ 16:31:56
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: elin

Hej, besök gärna min blogg vid intresse att fynda sommar kläder fr 10 kr - tack.

2010-05-29 @ 21:51:36
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0