UTBROTT!

Jag tänkte skriva några rader och jag hoppas verkligen att ni som det gäller tar åt er .. alla andra läs det med en nypa salt.

Är så sjukt trött på er..
- Jorå, vi ska vara här och det är bara och ringa om det är något.
varför ska det vara jag som stormar in och varför kan det inte vara ni som kan öppna dörren ...
Jag ska långt bort, när jag kan ... då ska ni inte behöva tänka mer hur Emmas tak ligger på marken och tar plats . . . *om ni ens tänker de nu!*
Trött på skiten där folket säger hur det ska bli bättre och sedan inte håller skiten! fyfän, jag känner redan hur skit ni är.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta helt seriöst . . vafän ska man göra!
Finns inte ord hur besviken jag är!
KAN FOLKET PRATA DIREKT MED MIG ISTÄLLET FÖR RUNT MIG!!
Jag är ett telefonsamtalbort!

Jupp, nu kom smällen.. tack att jag fick dela den med er läsare. hoppas ni är mer till personer som faktiskt vågar säga i från på en gång. men tyvärr är jag fortfarande en nybörjare på det.

Gönattpåer
2010-03-01 @ 21:01:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0