Teater

Kom precis hem från en teater som skolan bjöd på förutom 20kr som jag själv fick stå för ;)

Har hunnit så mycket idag förstår inte men är stolt. *bra EMMA!*

Dagen började med prao på Kumla kummun *hoppas det blir tree roliga och lärorika veckor*
sedan gled jag vidare till Öre för att gå till Polisen och hämtade ut mitt leg *kan man se värre ut på bild än leg och passkort.. fyfy*
men efter leghämntningen smög jag hem en stund och städade rummet och tvätta några tvättar snart tog jag nästa buss in till Öre för att se teaten som var okey och väldigt hemsk!

sorry om jag kommer vara lite frånvaro nu denna vecka och tre veckor framåt eftersom jag har prao och posklov med två stockholmsresor *göttgött*

GÖNATT
2010-03-22 @ 21:17:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0