Bjuder på veckans händelse

ONSDAG
Blev det att hämta Amaiur inne i Örebro. farfar körde och jag rev sönder mina naglar.. sedan åkte vi hem och spela lite wii.

TORSDAG
Börja dagen med rundtur i Örebro slott och sedan blev det stan med massor av sköj


*en bild från Gina med det flummigaste kläderna vi kunde hitta*

FREDAG
Dagen tillbringades i Stockholm med shopping, vasamuseet och gamla stan.

Började med 3 timmars busstur.

*Blev tacobar när vi kom till gamla stan.*

Efter en stunds kollande i butiker...


... bestämde vi oss för lite glass


Sedan blev det en liten båt tur

*med en perfekt utsikt*

Alla San Sebastian folket

*på båten*

Sedan blev det Vasa museet










Sedan blev det hemfärd

Köpte mig ett par örhängen, tidning och godis för att klara 3 timmars buss hem.

LÖRDAG
Började dagen med Gustavsvik och sedan myskväll hos mig.










*underbar kväll*

SÖNDAG
Började med långfärdsskidor



började bra ..


och sedan var på i snön


och igen


och igen...

men vi var uppe stundtals gånger



Fika paus


Sebben och Berra åkte asbra och jag är den som åker helt snett och ramlar några gånger.

Sedan fick både jag och Berra testa snowboard




sist blev det pulka åkning såklart


hehe handla mat älskade Berra.


MÅNDAG
Blev det lite stan för dem som ville köpa lite saker hem och sedan pizza/taco Buffé med hela gänget och det blev en riktigt bra avslut.

TISDAG
Idag blev det att vakna vid 5 får att Berra skulle hinna med Stockholmsbussen som gick från Örebro.

Sista bilden på min San Sebastian tjej
*åh, trodde verkligen inte man skulle bli så fäst vid dem men det blev man såklart*
Med tårar och skratt så sa vi hejdå till våra San Sebastian folk.

ses om 46 dagar folket =)

Det var min härliga vecka.

Får du chansen om att åka någonstans ta den säger jag bara .. ver hur många som ångrade sig nu när det väl var här från min klass. *va inte efterklok*

2010-03-09 @ 19:45:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0