Härlig start på dagen

Gomorgon alla bloggläsare.

Idag började min dag med en fart, har redan strykt klart och tvätten rullar förfullt där nere i källaren. Men vi älsar juh när saker går fort.. skulle nog inte gått så fort om jag inte hade Tobi. *wiihii*
Älskar när man får en sånhär bra start på dagen när man orkar göra saker *enegi hela dan då ju*







Jeje, medans tvätten håller på ska jag börja plocka i ordning här hemma tills Sebben kommer hem från sin första träning. *förstår inte att han orkar träna 4 timmar tennis* men ska själv försöka träna något under tiden han tränar sin sista träning. men jag har verkligen träningsverk från magträningen igår så blir inte mage idag. *kanske rumpa/ben*

hejhop sålänge
2010-03-30 @ 13:08:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0