Dag 2 på praoplatsen

Hejhop!

Idag blev det lite smått och gött på praon men efter de blev det att gå att handla mat och annat som tar slut i ett hushåll *Sebbe: - Älskling tandkrämen är slut. Jag: - Vad säger du? Då blir det att handla idag.*
Efter shoppingturen på Maxi blev det att kolla lite på pöjken när han spela tennis
*Jag: -Vad? Sebben: Har dina byxer gått sönder. Jag: -SKOJAR DU MED MIG! FÄN!* Ja, jättesorligt men mina tajts från bludiblu har faktiskt gått sönder lite och jag hatar sånt .. det är inte mycket men iaf kommer juh bli mer och mer för varje gång jag använder dem så det blir att ringa farmor eller ta fram min symaskin. hehe

Har tvättat lite lätt idag med .. sitter just nu och bläddrar i Plaza tidningen och väntar in att vattnet ska börja koka till nudlarna. *ibland orkar man inte ställa sig i köket och laga något riktig mat så då blir de nudlar*



Neh, nu blir det lite kök och sedan slänga sig i sängen.

Hakuna matata
2010-03-23 @ 22:00:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0