Annorlunda

Jao, dagen har varit lite annorlunda. Tror inte har gått med mig idag *Jo, föresten matteprovet gick juh*, men jag hoppas verkligen att få hjälp imorgon .. orkar verkligen inte med skiten längre .. kan juh inte gå runt och svimma för man förlorar förmycket järn under mensen? kan det bli värre.

Fick iaf mat hos syrrans killes mamma *är ni med .. syrrans, killens, mamma* göttgött var de .. men lever fortfarande på värktabeletter. *fyfy! inte bra för kroppen*

"orka folket som inte kan hjälpa till!!"
- OKEY! tänker fixa hjälp och tänker göra det på egen hand .. men då ska jag väl aldrig behöva svara på era dumma frågor om hur det är att bo själv!

jeje, pinsamt! men nu ska jag sova hela natten lång och så hoppas jag att jag kan bli lite piggare till i morgon och få lite mer tur med hjälp .. tänker inte gå en dag till och svimma!

Hare gött
2010-03-18 @ 21:59:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: J'licious

snygg blgog!

2010-03-18 @ 22:23:04
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0