Veckans händelsen/MALLORCA!

Torsdags blev det Marieberg med Susanna och tjejmys hos mig =). *mysmys*


Här har vi en liten del av lag två ;) *som även vann*

Fredags blev sommarlov! En coca cola i solan slår inget.
*här hade jag köpt ett par nya skor efter att fått skoskav av mina rosapumps. suck!*



Hemma hos Sebben blev det gö mat efter mycket stress på stan fram och tillbaka. *Grattis till min pöjk och alla andra söta som tog studenten i Fredags!*


blev även ett litet firande för mig och några tjejer från min klass :). *gött blev det .. grattis till oss som klara tvåan i år*


*finfina drinkar som Susanna fixa till hela gänget*

Jao, nu har veckan gått och jag sitter i sebbens säng med fjärilar i magen för i natt drar vi till MALLORCA!! *grymt nervös nu!*
2010-06-07 @ 21:39:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anton

Va söt han eee! :D

2010-07-20 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0