Im back

Nu var det längesen man skrev en rad på bloggen. Men sen vi kom hem har det varit städning inne och ute i trädgården. Syrran kör hårt med mig nu när hon är hemma. *grattis till henne också för hennes dag den 15 juni*. Nu har det gått en vecka sen jag och baby kom hem från mallorca. Men om en vecka är vi påväg till Norge, för att jobba ihop lite pengar. Idag ligger jag hemma med papper uppstoppat  i näsan och nässpray, tabbletter för både feber och hals spridda på fin rumsbordet. *Suck!*

tänkte ladda upp lite bilder senare *kanske inte idag i huvudtaget* eftersom nu är det dags för matlagning här hemma. lite nya kläder som har köpts också det blir nog en heldag att sitta och ladda upp bilder skulle jag tro.


Mitt ankbajs är på Kreta nu och vet inte om jag hinner träffa henne innan jag åker till Nogre.
2010-06-22 @ 20:27:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ankbajsen

NÄÄ nu är min kyckling i norge :O

2010-07-02 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0