Solen tittar fram

Hej bloggen och alla härliga bloggare.

Äntligen börjar solen titta fram men humöret är inte lika bra. Trodde det skulle hjälpa med lite sömn men det gjorde det inte.
Känner ni igen min situation?
"Du är 19år och ska klara saker!" (JAG ÄR INTE 19ÅR ÄN!) och andra stunden låter det "Kommer du verkligen klara det du är juh bara snart 19år" (Typ LÅT MIG VARA!)
Aja orkar inte vill bara få bort negativa personer omkring mig det är det sista jag behöver så får hålla mig till att sova ut timmarna när man är hemma.
Sämsta kommentaren idag "DU SITTER JÄMT VID DATORN, DU BLIR SÅ AGGRSESIV DÅ!" Jag tänker (oj, säger hon som inte ens kan stava till ordet .. och som själv sitter vid datorn?)
Okey nu ska jag sluta bjuda på mitt dryga humör och istället träna och hoppas på en positivare dag imorgon.
Imorgon börjar den hårda helgen igen med två jobb skriver upp hur jobben ska ligga så ni förstår att jag kanske inte hinner skriva något innan Söndag men allt kan juh hända .. som jag brukar säga.

Fredag
kl. 14:00 H&M 20:00
kl. 23:00 Baren 04:00 (som tidigast)
Lördag
kl. 11:00 H&M 18:00
kl. 23:00 Baren 04:00 (som tidigast)

Har juh glömt och berätta att jag såg INCEPTIONS i Söndags (jag hade namnsdag i fredags så fira vi den på Söndagen med bio.)


Väldigt bra film .. Tänkter på den än  "varför blev det så, eller så ..." . riktigt värd och se säger jag bara.

GÖSÖMN
2010-07-30 @ 00:03:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0