Solen är uppe i Alta




Nu skriver jag lite hela tiden (känns bra eftersom jag börjar sakna skrivandet på bloggen).
Igår blev det jobb på H&M mellan 10-16 (fick även två fina gåvor av chefen) sedan blev det hem och sova lite för att jobba på baren mellan 23-04 och idag sov jag länge (ska inte säga hur länge eftersom jag skäms lite för det är otroligt väder här i Alta idag). Men jag har fått mycket gjort på de timmarna som jag har varit vaken med tvätt/städning/disk och tagga för en ny arbetsdag (jobbar i baren i kväll/natt med) .. förhoppningsvis hinner jag lite träning också (men det gör jag nu eftersom inte solen går ner så hinner jag nog).

Hakuna matata
2010-07-17 @ 18:15:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0