Blir en ny telefon när man kommer hem!

Hej hej bloggläsare.

Hoppas ni har det gött och soligt för här är det inte långt kvar innan gatorna börjas tvättas.

Idag har jag ingen telefon *som jag inte kommer ha tills jag kommer hem!!! *...
Arga människor omkring mig *man behöver inte göra en diskssion om allt man vill ha sagt* ... 
hemlängtan! *SOM FAN!*
OCH JAVLIGT HUNGRIG! *orka bry sig!* fyfän vilken j*vla dag säger jag bara *Kan det bli sämre?* ..
Blir att träna lite nu och sedan sängen för orkar inte med skiten ibland så kanske går de fortare om man försöker sova ut dagarna .. Det är juh bara 1 vecka kvar snart och då är jag påväg hem till Svenskmark *SKÖNT!*

Jupp, nu är det väl dags och göra något innan någon mer börjar ta diskussioner!

Hare
2010-07-28 @ 22:36:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Här är det grått och trist. :S

2010-07-29 @ 11:51:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0