Inte min dag

Drygt att jag ska skriva om hur jag säger hejdå till Sebben när han går ut i kriget på våran 15 månaders dag .. typisk svenska ska alltid vara tragiska ämnen!
*neru, motgångarna idag tycks inte vända*
ingen vidare mat heller.. - ne tyvärr det är slut.. *Usäkta, vadå slut lunchen öppnade väl nyss?* och då får man se tallrikar fyllda med mat som ska slängas. *dummaungar! det finns människor som dör runt om i världen! .. och det ända vi kan tänka på är mode! .. skapa din egna mode!*

Ojoj, mycket agro från mig nu.. ska nog försöka ta det lite lungt nu. mycket plugg och lite mys blir det med älsklingen när jag kommer hem får längta till det istället för att dryga med omvärlden *hehe*
HAKUNA MATATA!
2010-02-08 @ 13:48:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0