goodjob

Idag har jag inte skrivit något på bloggen *fyfy* men har en anledning till det. Jag har varit så duktig idag att jag har gjort mer än halva arbetet jag ligger efter på känns asbra .. satt kvar i skolan och gjorde allt jag inte kan göra här hemma och nu fortsätter jag med plugg som jag fick idag och det sista jag ligger efter på. Försöker göra klart allt till helgen så jag kan koncentrera mig på det som är för nästa vecka som är att hålla en redovisning, mateprov och historia prov. Det har kliat i fingrarna för att få skriva en rad på bloggen. hade verkligen min otursdag och negativa värld igår men idag gick allt framåt istället *mycket positivt*



Nu ska jag ta en paus från böckerna och träna lite *göttgött* även träningen har jag lagt upp på hyllan ett längre tag .. neh, nu blir det mycket det.. skridskor imorgon juh.

2010-02-09 @ 18:58:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0