En solig morgon

Hej alla mina fina.

Idag har lilla Kumla vaknat upp till en underbar solig  morgon och små fåglar som viskar att det snart är vår.
Jag fick så mycket energi av det fina vädret så nu ska jag sätta igång med lite plugg och sedan ska jag och sebben iväg och handla lite mat för det är tomt här hemma. *tror faktiskt vi ska ta oss en promenad till affären*

Sedan blir det att åka hem till min farmor och farfar och käka lite *göttgött*


När vi kom hem igår blev det att börja skotta för att komma in och få in bilen vid parkeringen. *det blev ett träningspass* .. Detta är en bild från förra året och såhär lite snö är det verkligen inte i år. *dessa träd syns nog inte i år .. verkligen.  skojar inte.* kan ta en ny blid på samma ställe så kan vi se och jämföra. *hoppas inte plogan hinner före mig bara*

Hare gött nu ska jag mig börja plugga *önskas lycka till*

2010-02-07 @ 10:51:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0