STÄDA UPP

Skäms på mig att jag har gått såhär långt med rummet. men nu börjar det bli lite ordning igen ska nu se.
Tror röran kommer från att jag har ingenstans på vägen samlat på mig mer saker än vad rummet räcker. Jag har helt enkelt mer än vad som får plats i rummet. städat sedan jag kom hem från skolan (iaf nästan  ... okey, jag erkänner att jag tog många pauser). Jag har alla kläder i tvätthögar på golvet nu och inte spridda runt hela rummet. Kläderna tog mest plats på golvet och i morgon blir det att tvätta, tvätta och sedan ska jag ta reda på all pappersarbete på skrivbordet.
orkar inte ens att se på bilden, hehe jobbigt värre.
men nu blir det iaf säng så jag kommer upp och kan börja med allt tråkigt jobb framför mig med städning, plugg och tvätt.
XIEIXE
2010-12-10 @ 23:58:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0