11 december 2010

Godmorgon folket som vakna nu.
Jag var uppe vid halv 8 och började städa röran i rummet. Jag har kommit långt på vägen nu ska ni se men fortfarande mycket högar på golvet med kläder men tvättmaskin snurrar på där nere i källaren. Sitter på sängen och går i genom alla kvitton och papper som täckt hela skrivbordet, har även hittat min gamla HP dator under allt skit på skrivbordet haha.
Diskmaskin var klar när jag vaknade så det var bara att plocka upp den. Förstår inte hur stökigt det kan bli efter 1 vecka. Skönt att få bort allt som inte ska vara i rummet.
Vad har ni för er en lördag som denna?
XIEXIE
2010-12-11 @ 10:59:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ems

skönt det kommer kännas sen när du är klar :D

2010-12-11 @ 11:36:25
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0