Tack till H&M

Hejhej nu skriver jag en rad igen.

Nu har jag jobbat klart mina veckor på H&M och jag vill tacka alla på H&M i Alta för en underbar tid där. Självklart är det inte sista gången jag åker hit och jobbar, så vi säger bara på återseende. Men nu är det dags för att plugga klart sista året på gymnasiet. Blir sista dagen på baren på Fredag och även då ska jag lämna tillbaka nycklar och H&M brickan, *lite sorligt är det.*

Allt från H&M

TV brus linne
Svart Baddräkt
Färggran tröjklänning


BHar som jag älskar att ha på mig när jag har tuttvärk. *tjejer som inte kan slå på sina bröst förstår vad jag menar hihi* Syrran fick en blå också.
Två svarta magbälten, en med zipper och en med knäppe.


Två örhängen och nagellack


Leopardskor


Lite kläder till baby också, får se om jag får ta den rosa/vita själv hehe.


Nu ska det vaxas och mysas till. Känns som det var aslängesen jag tog hand om mig själv så nu är det dags. eftersom jag har ledigt i två dagar innan sista dagen på baren tänker jag njuta av det.

Det lagas mat nu och försöker få tag på pappan min men får ingen kontakt vet inte riktigt hur det går med hans bilresa upp hit?
2010-08-04 @ 20:05:57 SHOPPING Permalink


Kommentarer
Postat av: ehlin

kommer sno den rosa o den blåa bhn! så himla fina

2010-08-04 @ 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0