Saigon dag

Tjo alla bloggläsare.
Dagens skola tillbringa vi på stan. Kändes som det iaf. Hade första lektion på religion idag, känns även det helt okey och sen blev det design, fick ingen bild på min klänning jag ritat men den kan jag bjuda på en annan dag, istället bjuder jag på min kompis klänning.
(fick uppgift om att rita en brudklänning, Mooks klänning)
blev käk från saigon för mig och mook
*Älsklingsmaten för min del*
Det blev chill vid solen innan designen.
men sen blev Ehlin sur för vi skulle gå till lektion och inte hon. (men hon sluta .. inte heller fel)
mys
och sedan föll vi.
Efter att jag började 20 över 12 så sprang jag på morgonen, det fick väl sådär efter min grymt träningsverk från igår. men men nu ska jag ta det lugnt och sedan gå över till farmor och farfar för en liten kvällsmacka.
XIE XIE
2010-08-31 @ 19:02:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 13:03:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0