Nöjd tjej

Tjosan på er.
Idag har jag hållit mig sysselsatt med storstädning i rummet och tagit upp skolböckerna för nu är det inte långt kvar förrän man är tillbaka vid skolbänken, lite nya kollegieblock, stiftpenna (0.5), och sudd går alltid åt så ska ringa faster och be henne ta hem några från Bokia.
Visst blir man nöjd när man får ut all skit man har samlat på sig under förra skolåret.
ska bara erkänna att det låg massor av kläder på golvet innan jag våga ta denna bild.
okey man ser ingenting av skrivbordet. *skäms*
men nu gick gamla datorn plats och skolstart sakerna iaf. *datorn låter inte lika mycket nu efter damsugningen i den men blir nog att skicka in den på service nästa vecka så den sluta surra så mycket*
gitarren fick mer plats nu efter att ha tagit bort skåpet som stod där.
mitt golv glänser och ny bäddat.
skönt att få i ordning måste jag säga. I morgon är det bara toa och köket kvar. sen glänser hela övervåningen.
Klockan slog precis 00:00 och baby ringde på skype och sjöng för mig. *så grymt söt! tack hjärtat*
Nu vill jag bara krypa ner i sängen för att det ska bli Fredag och min dag. Sebben kommer hem till mig då men först ska jag in till Örebro och träffa Emmutt som jag inte har träffat på hela sommaren.
GÖSÖMN
XIE XIE
2010-08-20 @ 00:07:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0