Kväll hos mig

Tjoohoo.
Kom hem för ett litet tag sedan och gud vad man är trött efter att gått upp så tidigt.
Nu väntar jag in brudarna, *mysmys*
Ska hoppa in i en kall dusch för att försöka bli lite piggare när de kommer. Det blir en myskväll med finfina drinkar.
Hade första lektionen på Naturkunskap idag. Riktigt härlig lärare men tyvärr finns inte intresset där. Har läst om ett par sidor på "Den naturliga naturen" och fråga mig inte att förklara vad jag har läst om eftersom jag fattar noll! *Det är så tråkigt när man inte förstår* Men han peppad mig att läsa dessa sidor men när man satt själv och läste, gav det ingenting... Förhoppningsvis lär jag mig allt från lektionerna.
Aja, nu snackar jag för mycket igen. dusch dusch dusch blir det nu.
XIE XIE
2010-08-27 @ 18:05:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0