Jobbigaste dagen i mitt liv

hejhop bloggen.

Nu var det ett tag sedan det blev en rad skriven men har haft fullt upp med att hjälpa pöjken med flytten till gbg.
Idag åkte jag hem från gbg efter att ha flyttat in baby i sin nya lägenheten.
När jag kom hem så blev det att sätta sig i farfars bil och köra upp pappa till tågstation för nu var det hans tur att åka tillbaka till Afrika/Liberia och nu var det inte längesen jag var med i Pattos bil med syrran som ska upp till Norge/Alta. Att lämna Sebben i gbg och säga hejdå till pappan och syrran var nog något av det värsta jag gjort, eftersom allt var på samma dag.
Nu ska jag försöka släcka ner här hemma och gå och sova. Förhoppningsvis somnar jag och det blir lättare dag i morgon.
Fyller snart och ni kan inte gissa vad jag fick för fint av min pappi. Får se lite bilder i morgon. gissning?
*det är första inlägget med "den" idag iaf*
Macbook eller Ipad?
Gönatt
2010-08-16 @ 02:52:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0