Blod täckte mitt ansikte

Hej hej bloggen.

Hård helg men nu är jag uppe. Vakna med blod över hela ansiktet men baby var så snabb med papper att det gick bra. Näsan rann för ett litet tag men nu är det bättre. Jag är väl kanske inte riktigt på humör idag heller. Hemlängtan börjar kännas mer och mer nu. Känner bara att allt som kommer från dehär huset är bara fejk!
Nu är det bara en vecka kvar innan jag sitter i bilen påväg hemåt och det är bara fem dagar kvar sen är pappa här uppe i Alta.
Men nu ska jag ut i solen för idag är jag f*n ledig och vill bara njuta och såklart vill jag göra allt för att inte vara kvar i huset.


Ett armband som jag fick äran och ta hand om förhoppningsvis finner vi ägaren.


Det blev Björns sista dag på baren igår. Önskar han lycka till med allt.


Vakna med näsblod men... 


fick en underbar frukost av baby

UT i solen ska jag nu hare gött
2010-08-01 @ 16:59:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0