27 Augusti 2010

Har varit ute och sprungit, känns skönt. Man fick lite ångest idag men jag var så duktig igår och städa hela huset mitt i natten och idag var disken klar efter att jag satte på den på natten hehe. Fick även bort sminket, tänderna blev borstade och drack mängder av vatten innan jag somna, så idag mår jag gött.
taggad tjej
längsta sugrören

finaste drinken
härligaste tjejen
Ny drink
Ny öl
Sanning eller konsekvens?
Konsekvens!
Konsekvens
Duktig tjej, fin brud
Dansande apan
Nattinatt
Jao det var lite från igår. Nu ska jag bara ligga och njuta av dagen eftersom det är helg så vafän, får göra vad jag vill.
XIE XIE
2010-08-28 @ 17:23:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0