Påsken 2010

Hur var eran påsk min blev perfekt *tänkte bjuda på bildvisning hur min påsk såg ut*

Morgonen började med en karta som vi skulle hitta bokstäver *man blir aldrig för gammal för en karta*
ordet blev --> S Ä N G B O R D. Vi fick tröja och godis *gött, älskar att känna mig som ett barn ibland*



*Haren var här*


*finfint, väder .. fick se min första myra för i år och även fjäril*


Frukost dags *älskade att det blev nypressad juice*


Kvällen fanns det en lycklig Ehlin...


och en taggad födelsedagsbarn.


och någonstans på vägen hitta vi pizza


mys framför TVen












haha, det blir att tvätta om fönsterna.




för lätt klipp ner den


och det blev en utmaning..


heja Susanna!


för lätt igen klipp!


Susanna taggar för att klara det *vart har du andra handen? händerna bakom ryggen*


och snart klara inte någon av det


händerna bakom ryggen Ehlin *hihi*


*neh, det går inte*


*TWISTER!!*




Morgonen därpå fanns det mycket att göra




Men det gick fort att städa undan när tjejerna hade åkt *hihi*

Tack för en underbar påsk tjejer

HAKUNA MATATA!
2010-04-06 @ 20:22:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0