Mycket gjort för en liten tjej

Hejhop.
Nu blir det lite sömn för "sjuklingen" (nyser som bara den nu, och näsan är fullproppad med både snor och papper, haha)

Men fän vad man har fått mycket gjort, fönstrerna och golven glänser som bara den. * gooodjoob Emma!*
Imorgon ska jag ge mig på mina garderober som ska bytas ut med nytt, sommarkläder! Slängde faktiskt ner mina vinterskor idag kändes verkligen som det var dags för vår då, slängde även in jackan i tvättmaskin och hängde in i garderoben. *GÖTT! säger jag bara*

Nu kommer pappan på Måndag *SOHAPPY! wihii*
och så åker juh jag till San sebastian snare också. (22 april)

jeje, gönatt på er läsare. *Prosit!*

Hakuna matata
2010-04-10 @ 22:44:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0