good or not good

Hej alla glada.

Här sitter jag och pluggar hårt med en svenska uppgift jag halkade efter på förra veckans skoldagar när jag hade sjukan efter sprutan. Bättre att göra uppgiften så fort som möjligt annars sitter det och drar bak i huvudet, eller hur?



Skolan idag var helt okey
Börja med historia som jag satt och gjorde uppgifter som vi fick av läraren som sedan lämnade oss *skumt*
och slutade med idrott som bestod av någon slags hiphopdans *funny*
(Två lektioner kan jag leva med *yesbox*)

sedan kämpar jag hårt med att följa med på lektionerna så gött som möjligt efter min återkomst från förra veckans sjuka.
Susanna, Louis och Mook gick till en skola och gjorde en uppgift som vi alla hade missat av olika orsaker, blir att skriva en rapport imorgon på rasten. *hardworkwork*

Sista jag gjorde var gymmet .. äntligen har jag börjat träna igen *feels good*



HAKUNA MATATA


2009-12-09 @ 18:46:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0